Praga cu gust de scortisoara

noi treiPentru mine a fost a doua oara cind am vizitat Praga. Prima data, am ajuns acolo in 2002, dupa o saptamina de forta de la festivalul Sziget hotarita sa gasesc studioul de animatie pe a carui pagina gasisem un anunt conform caruia angajau scenaristi pentru un serial animat. Era, de asemenea, prima data cind iesisem din tara, o perioada mai mult decit romantica in care nu am avut nevoie nici de ghid turistic, nici de vreo harta. Nu ca m-ar fi ajutat foarte mult, spiritul meu de orientare a fost mereu pe de-a-ndoaselea. Haladuiam zi dupa zi pe stradute, pe unele de 100 de ori, pe altele sunt convinsa ca n-am ajuns niciodata din cauza lipsei unei strategii turistice.

A trebuit sa-mi prelungesc sederea cu o zi,  sa-l astept pe directorul studioului era in vacanta in Austria. Intr-un final, ne-am intilnit si dupa ce i-am explicat omului care era mai mult decit mirat de vizita mea mi-a spus sa-i trimit o mostra de scenariu. N-am facut-o niciodata…M-am intors acasa, intr-o calatorie de 24 de ore cu trenul, aflind de cea mai mare inundatii din Praga de la un american, pe peronul garii. “Ai vazut ce prapad e afara? Bine ca am apucat sa trecem ca au inchis podurile!” Nu observasem altceva decit ca ploua mai marunt…

Acum insa experienta a fost diferita: eram din start 3 calatori! Nu a mai fost nevoie sa alerg dupa cai verzi pe pereti, aveam deja tot ce imi doream. Asa ca doar ne-am plimbat, am degustat, am pozat si, foarte important, am cumparat primele jucarii pentru Ozzy.

Pe domnul Soricila care va avea un rol foarte important, el va fi cel care va “aparea” in momentele cheie si il va deturna pe Ozzy de la plins, zbucium si altele. Nu ma bazez neaparat pe forta domnului Soricila, ci pe reactia prompta a lui Nero care va crea un adevarat haos diversionist. A doua jucarie e …tot un soarece (stiu, cita imaginatie din partea noastra!) colorat, peticit…

Iata si citeva poze, restul pot fi vazute aici: http://sp2.ro/3c9bea

Cresc copii, povesti si visuri.