Cine taie aripile?

Chiar daca stau mai mult la sol in ultimul timp, sunt abonata la toate newletterele companiilor de zbor, le citesc in loc de reviste glossy. Si asa am primit saptamina trecuta stire despre lansarea unei campanii Wizz: Aduceti-va copiii sa-i intilneasca pe piloti! 

Eram pe punctul sa intoarcem masina si s-o luam spre Otopeni asap, vorba marketingului. Stiti ca ne place sa ne urcam in diverse vehicule.

Apoi am citit detaliile: De fiecare dată când micuții pasagerii care zboară cu WIZZ și care dețin Pașaportul Căpitanului vor veni la bordul aeronavei noastre, ei vor colecta o ștampilă de la însoțitorii de zbor. Va primi invitația în cabina de zbor după ce micuțul pasager a colectat 6 ștampile în pașaportul lor.* 

Ah, deci nu e o campanie de imagine (ce buna ar fi fost, mai ales acum de sarbatori, stiti cum e, nu strica niciodata o lacrima bucurie in plus…), e o campanie comerciala – la 6 zboruri ai voie sa intri 2 min in cabina de zbor si sa dai mina cu pilotul. Sa revenim brusc cu picioarele pe pamint, asadar.

Si apoi sa luam aminte  cum se fac adevaratele campanii de imagine (si cum nu se amesteca visurile copiilor – vreau sa fiu pilot, vreau sa zbor – cu colectabilele de genul timbre din benzinariile Mol).

Cresc copii, povesti si visuri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *